Hav dit kundenummer klar – det letter ekspeditionstiden
Hos DKTV passer vi rigtigt godt på vores kunders persondata og derfor er vi omhyggelige med verificering. Når du ringer til Kundeservice, bedes du derfor have dit kundenummer klar. Det gør det meget lettere for os at hjælpe dig.
Skal du have oplysninger om et kundeforhold, hvor du ikke står som den juridiske ejer, er det nødvendigt med en tilladelse fra den abonnementsansvarlige, før dette kan lade sig gøre. Den kan gives i telefonen, eller via en skriftlig fuldmagt.
Har du ikke dit kundenummer, kan vi verificere dig på følgende måder:
- Du oplyser dit navn og adresse samt ringer fra et nummer, der er tilknyttet dit kundeforhold hos DKTV.
- Du oplyser dit navn og adresse, samt aftalenummer fra en PBS-aftale.
- Du oplyser dit navn og adresse, samt CPR-nummer.
- Du skriver en mail til os fra den mail, der er tilknyttet dit kundeforhold, hvori navn og adresse også oplyses.